[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۳۱۲] مشاهده


دانلود آهنگ جدید رضا مصطفی زاده بنام من بعد از تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Mostafazadeh Man Baz Az To

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید رضا مصطفی زاده بنام من بعد از تو

من بعد از تو شکسته قلبم

تموما دردم هی سردرد

از وقتی که رفتی ساکتو سردم

عشق من برگرد برگرد

رفتیو ندیدی پر پرواز واسم نمونده نمونده

بدون تو شبام بدون تو شبام ستاره ای نیست ستاره ای نیست

عشق منی گل من جون منی گل من تو نباشی عزیزم میمیرم

عشق منی گل من جون منی گل من تو نباشی عزیزم میمیرم

من بعد از تو شکسته قلبم

تموما دردم هی سردرد

از وقتی که رفتی ساکتو سردم

عشق من برگرد برگرد

دانلود آهنگ جدید من بعد از تو از رضا مصطفی زاده

دوست داشتم ولی رفتی عزیزم من تو حسرت صدات مریضم

تو همش میخندی بهش منه دیوونه همش

هی اشک میریزم جای تو ذل زده بهم عکسام

لعنت به‌اون رنگ چشمات

دوست داشتم تورو بازم ببینم

بعنت بهت به اون دوست داشتنات

من بعد از تو شکسته قلبم

تموما دردم هی سردرد

از وقتی که رفتی ساکتو سردم

عشق من برگرد برگرد


                                                        ads                                                                                      


آموزش دانلود


برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

                                                                                                                                                                       

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

                               


آهنگ جدید رضا مصطفی زاده بنام من بعد از تو

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت


آهنگ جدید رضا مصطفی زاده بنام من بعد از تو


ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی