[RB@Blog_Title]

  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۳۶۳۹] مشاهده

با ما باشید با سوپرایز ویژه  ♫ دانلود ریمیکس زیبای این دل شده هوایی با صدای هنرمند احلام و دیجی اسجی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫


Download New Remix BY : DeeJay SJ & Ahllam| In Del Shode Havaei  With Text And 2 Quality 320 And 128 On Kako Music


متن ریمیکس آهنگ احلام به نام این دل شده هوایی :

دی جی اس جی ریمیکس

این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

زندگی کنارت خوابو خیاله

کاش اینو بدونی بی تو محاله

با تو قراره اول یه گوشه تو خیابون

انگار عاشقت شدم یه لحظه زیر بارون


این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

باید آروم بگیره جز تو نداره راهی

این چه حسیه که دارم

دلتنگ و بی قرارم

باید تورو ببینم

دیگه طاقت ندارم

این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

باید آروم بگیره جز تو نداره راهی

بگوچه حسیه که دارم

دلتنگ و بی قرارم

باید تورو ببینم

دیگه طاقت ندارم


حسه قشنگیه بارون میباره

بیا همو‌ببینیم امروز دوباره

با تو چه محشره حالم چه خوبه

قلبم می رقصه و واست میکوبه


این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

باید آروم بگیره جز تو نداره راهی

این چه حسیه که دارم

دلتنگ و بی قرارم

باید تورو ببینم

دیگه طاقت ندارم

این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

باید آروم بگیره جز تو نداره راهی

بگو چه حسیه که دارم

دلتنگ و بی قرارم

باید تورو ببینم

دیگه طاقت ندارم

این دل شده هوایی

بهونه میگیره گاهی

باید آروم بگیره جز تو نداره راهی

این چه حسیه که دارم‌

دلتنگ و بی قرارم

باید تورو ببینم

دیگه طاقت ندارم


تکست ریمیکس آهنگ این دل شده هوایی احلام دیجی اس جی ریمیکس

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی