[RB@Blog_Title]

دانلود آهنگ جدید چیروک بنام دل من هواتو کرده

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ق.ظ
  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۵۹۵] مشاهده
دانلود آهنگ جدید چیروک بنام دل من هواتو کرده

دانلود آهنگ جدید چیروک بنام دل من هواتو کرده با بالاترین کیفیت 

Download New Music Chirok _ Dele Man Havato Karde

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

تکست و متن آهنگ چیروک دل من هواتو کرده

منه دیوونه هر بار قلبمو دادم
دسته تو بازم…شکوندیش یادمه
هر بار که بازی کردیم من باختم
خوبتو خواستم…جونمو دادم
….
دله من هواتو کرده
کاش بودی الان تو پیشم
تو فکرت از دیشب
دارم دیونه میشم
دلم بدجوری میخوادت
باهام بد بودی از یادت
رفتم من زودی از یادت

رفتم من زودی

دانلود آهنگ جدید دل من هواتو کرده از چیروک

منه دیوونه واسه اون نگات میمردم
حرصتو میخوردم یادته؟
خدا میدونه اسمتو هر جا میبردم
بغصمو میخوردم خدا یادشه!!!

دله من هواتو کرده
کاش بودی الان تو پیشم
تو فکرت از دیشب
دارم دیونه میشم
دلم بدجوری میخوادت
باهام بد بودی از یادت
رفتم من زودی از یادت
رفتم من زودی

عجیبه نه
از یادت رفتمو هنو تو یادمی هه


آموزش دانلود

                           

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

                                                                                                                                                                       

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

                               


دانلود آهنگ جدید چیروک بنام دل من هواتو کرده

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

                               


دانلود آهنگ جدید چیروک بنام دل من هواتو کرده



ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی