[RB@Blog_Title]

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی دوست دارم

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۱ ق.ظ
  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۵۰۴] مشاهده

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی دوست دارم


14 May

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی بنام دوست دارم با بالاترین کیفیت 

Download New Music Amir Hosein Faraji Doset Daram
...برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...


تکست و متن آهنگ امیرحسین فرجی دوست دارم

تو نگاه میکنیو به چشمه من چه قشنگ میشه دوباره زندگی تو دلیله حسه آرامشمی تویی تعبیره قشنگه عاشقی منو باز صدا بزن پیشه خودت 
تو نگاهتو دلم پر میزنه 
شبو روز به عشقتو این دله من 
پشته پلکتو شبا در میزنه 
دوست دارمو دوست داشتنم از حسه توعه دوست دارمو دنیایه منم ماله توعه دوست دارم عشقم خوبم دوست دارم 
دوست دارمو دوست داشتنم از حسه توعه دوست دارمو دنیایه توعه 
دوست دارم عشقم خوبم دوست دارم 

وقتی درگیره تو باشه فکره من لحظه هام شبیهه رویایه توعه 
ولی لبخند میزنی کناره من انگاری دنیا تو دستایه توعه 
خیلی احساسه عجیبیه ولی 
من نگاه کردنتو عادتمه 
دوس دارم کنارت آروم بگیرم 
وقتی احساستو تو قلبه منه 
دوست دارمو دوست داشتنم از حسه توعه 
دوست دارمو دنیایه منم ماله توعه 
دوست دارم عشقم خوبم دوست دارم دوست دارمو دوست داشتنم از حسه توعه   
دوست دارمو دنیایه منم ماله توعه   
دوست دارم عشقم خوبم دوست دارم 
دوست داررم


آموزش دانلود

                           

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را 

دانلود با کیفیت 320 - 5.60 مگابایت

                               

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی دوست دارم

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

                      

دانلود آهنگ با کیفیت 128

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی