[RB@Blog_Title]

دانلود آهنگ جدید تورج یوسفی بنام توقع

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ
  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۳۰۰] مشاهده

دانلود آهنگ جدید تورج یوسفی بنام توقع با بالاترین کیفیت

Download New Music Touraj Yousefi Tavagho

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید تورج یوسفی بنام توقع

🎼🎼🎼🎼🎼🎼ملودی🎼🎼🎼🎼🎼🎼

بهم گفتی اشکام واسه تو مهم نیس
بهم گفتی میرم تا چشمات بشه خیس

واسه بار آخر نکردی نگاهم
فقط گفتی خوشبخت نمیشیم ما باهم
*************
( واست عشقو جز من نکرد هیشکی معنی
  جلوتو گرفتم دلم گیره یعنی

  ولی تو به اشکام نکردی توجه
  نباید به جز این ازت داشت توقع 

 بهت گفتم آخه چی شد آرزوهام
 نرو از غم تو سفید میشه موهام

 تو گفتی که اصلا ندارم به تو حس
 نگو دیگه چیزی خدافظ )

🎼🎼🎼🎼🎼🎼ملودی🎼🎼🎼🎼🎼🎼

از این قلب عاشق بریدی چه فوری
بهت گفتم آخه دل تو چه طوری

شده راضی که من چشاتو نبینم 
تو گفتی ندارم دلی توی سینم

بهت گفتم عشقم خدا بوده شاهد
چه روزایی که من چشام بود به راهت

تو گفتی که بسه نزن حرف بیخود
چه مظلومه قلبم چی فک کرد و چی شد
*************
( واست عشقو جز من نکرد هیشکی معنی
  جلوتو گرفتم دلم گیره یعنی

  ولی تو به اشکام نکردی توجه
  نباید به جز این ازت داشت توقع 

 بهت گفتم آخه چی شد آرزوهام
 نرو از غم تو سفید میشه موهام

 تو گفتی که اصلا ندارم به تو حس
 نگو دیگه چیزی خدافظ  )

                                                        ads                                                                                      


                                           

                                                                                           

آموزش دانلود


برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

                                                                                                                                                                       

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

                               


دانلود آهنگ جدید تورج یوسفی بنام توقع

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت


دانلود آهنگ جدید تورج یوسفی بنام توقع

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی