[RB@Blog_Title]

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی آرومم

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ق.ظ
  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۲۵۶] مشاهده

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی آرومم

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی بنام آرومم با بالاترین کیفیت 

Download New Music Amir Hosein Faraji Aromam
...برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

تکست و متن آهنگ امیرحسین فرجی آرومم

وقتی هستیو آسمون با من یه رنگه

زشتی های زندگی واسم قشنگه

وقتی هستی بودنتو دوست دارم

از تموم آدمای شهر بیزارم

دنیامی من از روزی که وابستت شدم آرومم

من از اولی که به تو رسیدم آرومم

همین که نازه چشماتو دیدم آرومم

دنیامی تورو قده تموم رویاهام میخوامت

تورو قده تموم داشته هام میخوامت

اگه نباشیم یه روز باهام میخوامت

دانلود آهنگ جدید آرومم از امیرحسین فرجی

وقتی پیشمی من هیچ کسو نمیخام

هر چی باشی با دلت راه میام

وقتی پیشمی باهام رویا میسازم

تا هستی به هیچ کسی دل نمیبازم

دنیامی من از روزی که وابستت شدم آرومم

من از اولی که به تو رسیدم آرومم

همین که نازه چشماتو دیدم آرومم

دنیامی تورو قده تموم رویاهام میخوامت

تورو قده تموم داشته هام میخوامت

اگه نباشیم یه روز باهام میخوامت

آموزش دانلود

                           

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را 

دانلود با کیفیت 320 - 5.60 مگابایت

                               

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی آرومم

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

                               

دانلود آهنگ با کیفیت 128

                               

 

دانلود آهنگ جدید امیرحسین فرجی آرومم

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی