[RB@Blog_Title]

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ق.ظ
  • نویسنده : سجاد معصومی
  • بازدید : [۸۲] مشاهده

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehdi Jahani – Age Boodi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی :

اگه بودی حال و روزم با الانم خیلی فرق داشت
غم تو از دل من اینجوری زندونی نمیساخت
افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها دلم تنگ
تو که نیستی چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام
من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام
من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی

♫♫♫♫♫♫

ببین با دل دیوونه ی من هرجوری دوست داشتی
تو تا کن اصلا راهتو از راه من خسته جدا کن
تو که بدجوری این دیوونه رو کردی اسیرش
فقط دیدنتو از من دیوونه نگیرش
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام
من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام
من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام

                                          

                                    ads                                                                                      


                                                           

                                           

                                                                                           

پخش آنلاین


                                                        

                          

آموزش دانلود

                           

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

                                                                                                                                                                       

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

                               


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی

                                                            

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

                               

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

                               


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی بنام اگه بودی

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی